<333




Tack!...

Tack för allt bejbs ni har värkligen vait underbara ..
Ni har värkligen stoge vid min sida dag in å dag ut ....
Ni har sakt vad som är bäst att göra å ja jag vet inte allt :)
jag kan värkligen lita på er två ni är det bästa.. Ni är dom två
som har hjälpt mig messt, med att tro på mig själv å att våga vara mig själv!<3

Josefine: tack för du finns du  betyder mke för mig utan diig är jag inget  jag kommer
alltid att vara  vid din sida som är på miin..jag älskar diig min älsklingsonge<3333

Matilda: du betyr hur jävla mke som helst för mig förlorar jag diig vet jag fan inte vad jag göör ! jag kmr alltid finnas påå din sida som du finns på min !jag bara älskar diig Syster Matilda<3333

NI två är så sjukt underbara ändra inte på er Jag tackare r så jävla mke  för att ni finns å för att ni är mina kompisar  ni betyder <3333333333333333333333333333333333

Tack till alla andra som har hjälpt mig igenom detta denna vecka <3älskar er med !<3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0