Toradag ;)

Hej hej  nu är det torsdag å  jag  sitter  här i  en jätten fiin stor mysig stuga :)  i branäs
 vi åkte vid nio i morse  så vi var typ frame  vid elva eller vad hon var ..  jag och mammsi
åkte inga skidor i dag  för att pappa å sarah  åkte inte med oss  för dom kommer  snart :P
Så  då  ska vi hyra skidor å  sånnt i morgon  sen fick jag inte för att  jag har varit sjuk en hel vecka :P
 men jag är mke bättre  nu  som tur är tycker jag XD

Och i morn  får jag  ta bort  mitt gips  det ska bli jävligt gött facktiskt  men jag ska  nog kanske ta av  det på Söndag
ifall  jag skulle ramla å  bryta handen igen då har jag ju  iaf  gipset  kvar  å det är ju smart :))
Nu sitter jag ensam  på en övervåning  å kollar på  två och en halv män eller  vad  det heterw :)) 

Ni  får  ha en bra kväll  skriver mer om morgon dagen i morn :P ha det bra med er :;)  och  jag säger en sak  se upp i backarna  för här kommer Amanda Redin i fullfart :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0