Söndag

Hejsan  i dah har jag kommit hem  det var skönt :P
fast sammtidigt inte  men  det är ju så det är i livet ..
Träffade Matilda nu i kvällinga  jävligt trevligt ..
Fick inte träffa Theroreze  men jag får ta henne i morn tror ja ;)
Nu  sitter jag här och tar det lunght .. grönner vad jag ska ha på mig i morn
Jeans eller thaits (stavningen :S)  Jag tror det  får bli strömpböxer eller nöö ;)
Sitter nu i mitte rum å  bara tänker på en enda liten sak ..  emn jag vet inte  vad jag vill
För jag gillar en  boy som jag vart tsm  en gång tidigare .. och jag gillar en annan  å han som jag vart  tsm med nu
vet jag inte om jag ska bygga upp det igen  för jag tror inte att jag tycker om han nu ändå .
Och han gillar ju inte  mig  som kompis i sånna falla med inte som fleckvän...
Men  jag vill säga till den andra att jag tycker om han men  inte  vågar för han är söt å  så  och han  gillar inte mig ..
Om det skulle vara  vi så  skulle jag  inte passa tsm med hen än då .... men jag vet inte vad jag vill ...
Men jag vet att  jag ska lägga ner boy nr ett iaf ...:) 

Men ni får ha en bra kväll för nu tar jag kvälla iaf   puss å kram skum bannan ;);))

I mörn theroreze ska vi göra trosen i slöjden så det rycker om det ;) älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0