Sjuk :( :( :(

Heejsan  jag e fortfarande sjuk  inte så roligt
Jag  blev  sjuk i Fredags  Har haft  39 och över det
Varenda dag Ganska jobbigt  i 5-6 dagar har  jga bara loge 
i sägen å inte rört mej  men i  dag  är jag lite bättre jag örker prata  sitta och äta mat
och så hadde jag  bara 38  i feber så  Jag är på bättringsvägar :D:D:D:D
Så om jag inte har feber i mörn så sägar jag bra en sak Hallå Branäs
Visst jag ska inte  åka  men  jag kan ju llite lite granna iaf
Det är jag värld å på fredag ska jag ta bort  mitt gips men mamma  å pappa
har tvingat mig  att  ha  gipset kavar tills på Söndag ;(  men det är ganska smart i falla jag skulle
Ramla  å bryta handen i gen  så har jag ju ett stöd iaf  men  nu ska jag lägga mig och kolla  på
Dicney  film :) ta hand om er // amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0