Säffle-Tidningen lördagen den 7/3 2009 :) :(

 Hur kan man få för sig att gör så som han ..
Jah skulle aldrig fåför mig något sådant
Leker men tre ungar  i fem års ålder å sen får en efter en
Gå in i kojjan som dom byckt  å ...aa.. Vet inte  vad han hadde
gjort men jag tror att han låg  med dom  sen  när han gjort så med alla tre
Så säger han bara så här att dom inte får säga detta till någon  hur fan tänker man då
Dom är fem år  hen är fjorton  hur fan kan man  jag fattar inte det jag !!
Hoppas han åker in på någor hem nönstans vettö !!...
gjort är gjort  fy fan säger jag bara



Bortsett från det dära så var jag oxå  med i tidningen   jag satt på loket
Jag var med Matilda på Gudstjänst  där  det var roligt men det var hur länge som helst hela
25 min , men jag ska nog inte klaga  det brykar ju vara en timmen annars  men  men ..
Vi hamnade i tidningen  å  jag skulle dö  när jag fick se det  fy fan  hahahahah XD 
Aja  bjuder på det  iaf hahahha XD  hahah pusshej ska sööve lite nu XD :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0