Måndag...

Ja då var det Måndag igen deå .,..
Måndag är en jobbig dag i skolan .
var haft syslöja jag å thezz  gör  hur sexiga troser som helst XD 
å sen bild skit tröökit  var bilden ..Sen språk Spanska suger ..
Sen so med setefan  gjorde färdigt mnn uppsatts sen
på biologin så så kollade vi på hitta nemo :d hahah 
Doris i den  filmen äger fortsätt simma .......
Sen var dagen slut . var med therese  efeter skolan vi hadde hur jävla kul som helst
Så kul har vi inte haft på hur långe som helst .
Nu sitter jag å koller på tråkiga Nyheter  jag å sarah bara ..
Mamma å Pappa är i Åland å roar sig . mne jag å Sarah  får sitt här å möggla bort  :d hahah
Lite  skönt  men tomt  ändå ^^ I natt kommer nog brorasan hit å söver tror jag XD :D

Ska nog  kanske ta å lägga  mig nu  för jag ska  upp hal sex i mörn  annars kommer jag aldrig
att komma upp ur sägen :P hahha för  jag är inte mörra pigg deräkt ut av mig ..:D

Å Alva  har jag inte fått träffat än å  dom åker hem  i morgon ..  :( Aja  dom kommer ju snart igen så
Då får jag ju hoppas att jag får träffa henne  en  stund .. har inte träffat henne sen i julas :(  Saknar den lilla
skiten :)  hahaha aja  nu ska man inte deppa ihopp ;) 

Ska drick upp min coca cola å äta upp min chocklad kaka å  gå å lägag mig i min säg XD
Så nu tar jag kvällen  puss sov gått å kör försiktigt XD //Amanda den berömda ungen ;) hahah XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0