Lördag :))

 hejsan i dag är det  en vanlig lördag :)
Helt okej ..  var jätte glad när jag vaknade
Kännde mig frisk  för en gångs skull :P
Å  det var jag hadde ingen  feber så jag bestämde mig  att jag skulle
Men  pappa till stan te Fölkrace bannan  för han skulle  kolla på uppskörningen :D
Men  jag  mamma tyckte inte att jag  skulle med  men jag földe med än då :...
Det var ganska  kul träffade Mateja  vi sa inte så mke till varanda  men  det var kul
 att var med henne en stund  där än då
Dom skörde  bra åå så  gick nog bra för alla  tror jag  men men

Det var fyra stycken som jag visste vilka som var som skörde upp
Å det var Tappi,simon ,jesper och linda  dom var dom som jag visste vilka  dom var om man säger så ..
Sen skulle dom hölle på  med nött vi strtplattan  så  jag ,Adam å mateja  satt på  läktaren eller vad man ska kalla det
Å Adam fick något knäpp i hövve  för heltplötsligt  så fick han för sig att  kasta ner en stol där i från
Sen,  ett par vantar  fast dom kastade han ner .. sen  en bräda  ... å sen  var det nog
 inget mer han skulle kasta ner  tror jag :P

Näst år så är det ju min tur att köraupp  å det ska bli  sköjj om jag ska köra jag vet inte än har inte bestämt mig änn
 om jag ska  göra det  men det tror jag att jag  ska  göra men  jag kommer ju att skäma ut mej på uppkörningen iaf
 det vet  jag att jag kommer göra men det får  jag vel tola om det skulle hända ..
Men först å främst  så ska jag  lära mig att  köra bil först ..
Vet ens inte var  gasen å brömsen sitter så det är ju bra  med det  hahahah XD joo det kanske jag vet  ingen anning
 men vi  får vel se  vad som händer med  det ..
Nu ska jag ta kvällen ¨å kolla på Robinsson  ta hand  om  er // Amanda <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0