Hiovfjället:)jiho vad kuld et var :)

I dag var det frilufs dag på skolan det var kul :)
Vi åkte från skolan typ vid åtta så vi var där kl:tio:)
Först åkte jag och ebbaT , sen åkte vi med Dersan och hedda;;)
Sen  ver det jag ebba och ebba ...:)
Sen åkte vi alla tjejer från våran klass och några andra  från 7Coch A:)
Vi skulle åka en stig som heter myrstigen...
vi alla åkte den  men alla kom inte ner  men men
Sen åkte bara jag och Wendela  fan vad kul vi hade ..
Hade nog roligast med henne ;9XD
Hon råkade köra  upp sin stav i näsan så hon blöde som fan  jag försökte hälla lite snö på ...
 men det gick inget bra  hahahha Man har alltid kul med dej Wendela:)<3<3
Jag har haft hur jävla kul som helst med er alla tjejer :)<33
Under en dag har det hänt mke  en sak med Wendela ,En sak med mej att jag stöp  och att EbbaR
tappade sin sko  så hon fick åka hem med en sko ...
hon fick ha plastpåse på ena foten  skrattade så jag grina nästan :)
Sen skulle vi åka hem det var skönt men jag ville inte åka hem ..
Hade så jävla kul  där   efetr som jag inte har åkt skidor på två hela år !!!! fatta vad länge ...
Men det ska ju bli kul  för det är ju bara två veckor  kvar tills jag ska åka till branäs med  familjen  å då ska  vi åka
skidor  ska ni få vet ...
Jag kommer ha med mej datorn  så jag  ska  ta  mig i kragen å skirva  varje dag i bloggen
 vad jag  har gjort å hur det har gått:)... i bussen så kollade vi på mean girls den är ganska bra :)
Sen så började alla  aa nästan alla sjunga Värmlandsbro är homosexuel    dom hadde nog sköjj då ..
Men inte jag för att jag hadde ont i rumpan,fötter och var hur jävla trött som helst ...
Men jag är hemma iallafall !!:)  det är så gött att vara hemma :::
Men ska dra nu ja  det är ju kuk skolan i mörra  så  aaa.....!
Ha det gött å söv gött ...:)


A just det jag ...Min Alva  kommer i mörra  om jag fattade malins blogg rätt :)
Det var  på tiden nu  men Tycker synd om lilla sööta Keiren  som är  sjuk igen :/
Men har saknat er jätte mek ...Vi kan åka pulka nu tror jag ..:) hihi ^^
ska  dra hej då söv å kör försiktigt nu !!!;) mohahhaha XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0