Fredag ....

Ja så nu är  det äntligen Fredag igen.

Hur skönt som helst ..


SKolan  var sisådär .. drygt som vanigt :/

mådde inte så jätte bra men  jag var kvar än då ...:P
Är hur förskyld som hest ont i hasen  å hövve ..
Jag å Therese  var kvar i stan  efetr skolan  vi skulle köpa  lite
Godis för att vi skulle ha pugg läger :D  hahah XD 
vI gick til domus ..  therese blev törstig  så hon köpte  mieralvatten :)
Vi satt på en bänk mins en halvtimmer å  bara kollade på föölk
det var  ganska ku ..  sen  gick  vi in på Kapha å kollade på baby kläder :D
Det finns så många söta fiina käder där :D:D hittade jättte mke till Lilla Freja :)
Sen gick vi  in på sportringen där träffade vi Mateja & stolpen  så vi stog å
pratade  lite med dom  det var sköjj fasta jag sa inte nöö XD  hahah ..

Sen ringde vi min mamma  så gick vi till pekås  där hon var trodde  vi .

Men det var hon inte .. :/  så vi satt där   vid brödet å väntade  hahah XD
Vi köpte ite goodis  å så ;P
när vi komme  hem så  hadde jag fått feber :( så det blev inget pluggande  hah XD
Men hoppas jag är frisk i morn  för då ska jag med min pappa på folkrace :D
Uppskörning ... Å träffe li7te sööta fok  kanske :)  hoppas jag iaf :P:P

Men nu tar jag kvällen  ta hand om er //Amanda :)<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0