Fredag .....

Heej Har tuver inte togit någon bild här i branäs  så jag fick ta en sloig vinter dag hemme i v-bro :-)
Går nog lika bra än då tror jag  vah ?:P  ........Bra de ;);)





Hejsan  i dag har jag åkt skidor :)
Åkte en gång sen fick jag åka till stugan för jag
var tvungen att äte något .. Jag har kommit på att jag jag är
jävligt höjdrädd  för vi skulle ta gondålen upp till toppen och när vi kommit
upp typ till halva så började jag, jag såg nästan ingenting å skit
 jag var hur när på som helst att bara svimma  lite pimsamt kanske men det är smällar man får ta :P
.JAg klarade mig ju men jag var hur nära som helst på att göra det :
Sen åkte jag och pappa ett litet tag sen fick jag å pappa ta gondålen upp igen  å  andra gången gick det bra  :D:D
i skulle träffa mamma där uppe ;)Åkte lite med henne å så  men  nu är allt bra igen..
Ligger i sägen å bara tar det lunght  ska  nog sööve snart  är så trötter ska ju ut  tidigt i backarna i morn å  åka på  ;)  jag   stöp antal gånger   i dah oxå ;) hahaha XD 

En nyhet till ska jag ju  säga nu deå :P  å  det är  att jag har fått toge bort mitt gips  i dah :D:D *STOLT* Är jätte glad över  att jag äntligen fick ta bort det ..Men jag har fortfarnde sparat  gipset   för att Jag lovade  Theroreze att hon skulle få  skriva på det  å Matilda med  tror jag å alla som vill :D

Och  snöt har det gjort  är ogg  jätte mke  minst ja  typ  två decimeter kanske  eller mindre :P Man har inte sett någonting i backarna  när  man har kommit med  fart nerför :)  men har man  skidglassögonen på sig så  ska  det att gå  bra ska  man se .. haha XD
Men nu ska jag ta kvälla ta hand om er  boys and girls ;) puss älskar å saknar er alla :)<33




Saknar er två Theroreze & Matilda messt av alla .. vill komma hem  till er två nu !!!!
syns kanske på Söndag annars  syns vi på Måndag i skolan :)<33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0