.....

Heeej.! Nu ligger jag i söffa  å har jämt vaknat .....
XD  pratar meed Matilda :)
Har skiit tröökit   vet inte vad jag ska göra ...
Hmm  ska jag göra läxan eller skita i den å
bara sööve ??? Hmm... jobbigt val jag vet XD
Jag har ett annat problem oxå ..
Ska jag   vara ljus/blond
eller  brunett i håre  jag kan  värkligen inte bestämma meeej
ilket det är som jag vill  göra  jobbigt jobbigt :)
Fat jag ska ju klippa mej på Torsdag men än då ...:P

Men det  är ett viktigt  för meeej ..
Men det  kanske blir brunett å till sommaren kan jag ju
göra slingor i gen ...(I) Jag är ett skini
Jag tror jag har bleve en snilleblixt :D hahahahha
Det är långt i  från det  :) 
ska sööve igen  ska dra mpusshej //manda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0