Blond elr brunett ???Hmm....


 Jag ska klippa meeej på torsdag ...
 Å  jag vet inte  vad jag ska göra ..
 eller   om jag ska göra slingor  för att bli blondare eller
om jag ska  göra  meeej till en brunett .. 
ingen anning  för jag vill var blond men samt brunett :)
har redan skreve om det  men men skit samma ....:)  skriv vad ni tycker !!:)  
om jag blir brunett så  kan jag ju  göra slingor  till sommaren
så får jag ju tillbaka miin ljusa färg i gen  i håret men jag vet inte ja.....
Komentera gärna  vad ni tycker  kommer bilder ska ni  få se:)




  Blonde eller ljushårig kan men säga :)               Brunett  fast jag  ska ha Mörkbrun ska  det föreställa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0