varför

 Jag vill ju bara hjälpa till  men jag kunnde tydligen inte hjälpa bägge två :(

Du måste ju förstå att hon värkligen vill ha tillbaka deeej  å det är på riktigt nu !

Och hon måste förstå att  du inte vill ha tillbaka henne ..

 jag ville ju bara hjälpa er man jag kan inte  jag är skit dålig på  det   jag hjälpte henne å  säga vad hon tycker om dej

Mne jag klarade inte av att  säga till henne avad  du tycker om henne  förlåt mej  en utav er är nogg  gött sur på¨mej  men  det skitter jag i  jag gjorde   en  bra sak iallafall : men den  som blev sur på mej har  förlåtat mej så vi är vänner i gen  men jag finns här för bägge  två om ni skulle behöva  mej  Men jag lovar att jag inte ska shata  så mke på er  vem d et är som vill ha hjälpen  jag kan  bara hjälpa en i taget   för jag är   värdelös  det är bara att inse det  ::))

 Men jag gjorde en bra lösning på det hella men men   sånnt är liver bara att inse det  ppuss å karam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0