idiot lärare :@

 hejsan :) jag har inte gjort så mke i dag , som vanligt  hha xd
 Jag sitteer  å väntar på att therese ska komma hem  å så :P
 I skolan  fick jag å therese damp  för vi satte oss på en  golvet för att vi inte fick plats på bänken då kommer det  en damp läarare  som vi värkligen hatar  å säger att man inte får sitta på golvet för det är så lortigt.Meen vad fan  ni kan vel städe gälva då :@  Mna  måste vel kunna  få sitta vi ett  golv å prata vel : hon är hatad iaf  från oss alla :@


 Men men  nu är jag hämma iaf  när Therese kommer ham så ska vi gå ut å åka pulka  om  vi kan hahah   I  går var jag ute i två timman å  byggde en snägubbe hahah. den blev inte  jätte bar men  den skulle  likna en  gubbe som sitter på en stol men jag vet inte riktig om jag lyckades hah  den har en  röd mössa  en röd halsduk å så tog jag en halsduk med nalla på som  jag hadde när jag var typ fem år eller så hadde min syrra  den  när  honn var liten  hahh men iaf den halsduken  ska se ut som ett skärp  som gubben har i buxorna  hahah XD har tuverr ingen bild på gubben  för att Lilla Amanda  skulle ta kort på den i går med då glömde hon bort det  å så skulle hon ta kort på den i dag men  då var hon ¨så smart så hon glömde dej  i såpet på skolan vilken klant vettu  är så sur på mej sj :!!!!

Å så idag har jag  haft "otur"  först var det en som  var skit nära på att  drämm  till mej i höve med en  boke  sen  så  gjorde  hen en repa i mitt skåp  å så nuddade han mitt såp dörr  så jag drände i höve  sen så kastade han  snö på mej  innan för tröjan på mej  å jag tog innne i skolan  så han  ska jag att läxa upp  haha  men det var inte så farligt men  än då liksom man får ju inte göra så än  då:P


 Nu kollar jag på Amarican funniet home video  det är så jävla kul   jag har skrattat så att jag har ont i magen ^^

 men det roligaste  snytten som dom vissade var nu  när  ett par gifte sig  å då skulle han med ringen komma fram å ge  ringarna till dom som gifte sej å så  snubblar han på en liten liten kannt å ramlar på bruden  så hon åker ner i   vattnet  för det var på ett fint ställe  jämt vid  en  kanske stor dam hahah skit kul var det  ju  att inte jag skrattade Ihjäl mej vettu

på tal på skratt så gick jag å  tirre på ett bärg i  går på skolan  för vi skulle  till matsalen för vi trode  dom andra var  där  aa  å  så snubblajag å halkar ner på   bärget å det var  ett brant  berg oxå  det enda jag fick tag i var tirres  fot  å jag tog atg i det  å då  tappar  hon ju  balans så vi bådda åker ner  för det jävla berget  vettu :
 jag  stöp å åkte ner från bergen  fyra gånger snacka om att jag var blöt sen.theresee stöp bara två men än då jag hadde ju bara en  tröja å ett bar jeans på mej å jag hatar å ha bläta jeans med mej  men det var jävlikt kul  iaf ;)  men jag sak dra nu ja  ska kolla på Las vegas :) bara det  sen är det  ungamödrar  får inte missa det  puss å kram  nyp i skärten :D<33


Kommentarer
Postat av: walla

Åk pulka åt oss med :)) Här finns det aldrig snö så vi kan åka pulka.

2009-01-20 @ 17:47:20
URL: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0