Huu.. Vad trött jag är

 Hejsan evry boddy ;) I dag  har jag varit med rasken  vi hadde jätte jätte kul  asså :) först så  paltade jag rasks hår  heheh  å dt blev skit fiint sen så  tog vi en mass finns  kort  Älskar dej gummz



 Sen efter det  var jag men  Matilda   det var oxå skit kul för vi hadde  inte träffats på en vecka  typ  för vi har haft mke läxor å skit :(  men iaf det var skit  kul  vi "bråkade" skit mke  typ å vi hadd brötnings match å allt mellan himmen å jord XD   sen tog vi oxå skit  snögge koert hahahah xd 
                        
                                          Men jag  ska  dra nu   ja herrå kolla lite läxer har prov på torsdag i so  så det är bäst å träna i för väg herrå åå puss  på¨skärten xd <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du borde tänka lite på stavningen...Inget illa menat men ibland ser man inte vad det står. Och skriv om lite annat än vad du gör på dagarna...

2009-01-28 @ 09:10:18
URL: http://ebbarebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0