hej hej

Hejsan  igen :)  jag har jämt komme hem från skolan nu.. har åte lite mat  heheh.
Min mat bestog av en chokladkaka å ett tugummi jätte nyttigt ahah  jag ville inre har spageti !
Nu kollar jag på Fresh Prince I Bel Air det är så bar  och så vänter jag på One Tree Hill det är så jävla bar 
å spänade i bland  efetr det ska jag vara med min sötnos Therese kanske  hon skulle kanske sötve hhahah eller någon   men om  vi är så LOVAr jag att jag ska dänga henne   i Netendo Wii (mariokart) heheheh..                                  Så när jag är fädig men henne så ska jag  torka golvet med henne Mohahahahah:P                                                         men  nu  måste jag gå hej då på er alla  puss å kram '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0