heeejsan :)

Hejsan alla läsare ;) i dag var det  skolan som vanligt   å så   efetr skolan  så gick jag ¨å  matilda  på stan  vi var innne på mannes  fför matilda skulle ta ID kort ;) Sen satte vi oss på dilans å åt lite mat å så dära  sen gick vi å solade lite ... Jag blev   röd i fejan  för att jag  skulle stänga av en sak  kommer  inte ihog vad  det heter men  iaf   !! så  glömmde jag  det så jag blev röd   så  det blev inte så jätte lyckat pricis  hehe ;)  men jag blev brun annars  så det  fick mej på bätre humör aatt jag fick lite   brun färg  i allafall :D Efter det gick vi till Mammas jobb för att vi skulle  nästa hem s¨å  då  vibbrerade  vi å styrke tränig heheh  jag årkade mej än vad  matilda orkade på styrketräningen ......INTE 
sen så  tränade vi  på sånna hära ballongen ellr vad  det  heter det  var så  jävla kul asså:P
 Men nu sk  jag  gå å träna på Engelskan och Spanska   jag har  15 glosor  på varje  sak  jag menar 15 glosor på  Spanskan å 15 gloser  i engelskan  å så det  är facktiskt  ganska jobbigt att göra läxan  fär att  det är ganska mke som man ska kunna å  så ....
Sen  så har vi kanske  kme prov när det  väl är daks att  börja med  det  så  det är jobbigt ;)
 Men ska dra nu herrå   Puss å Kraman // amanda  redin ;) XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0