Fan vad jag saknar er tjejer <33

Frida Gustafsson <33 jag saknar dej så otoligt mke så det finns inte. Du  får fan  ta å ta bussen hitt eller så tar jag bussen till karlstad  för  det går inte längre.utan  dej finns det ingen ting på jordeneller  i värden  du betyder   så mke saknar dej gumman ..




Linni Börjesson <33  sakanra dej skit mycket  har inte sett dej sen i sommras  å det är skit länge sen .
 Vi måste   vara nön dag å parat å skit :P  ingen Linni ingen Amanda  älskar dej söta 



Alva Persson<33 skanra dej bebisen.Du bor i sövelsborg å jag bor här i säffle. du måste komme upp snart :)
 vi har inet setts på så  länge nu eller  du var ju här i julas å det är länge sen..saknar  dej  så som du pratade mej mej å  att du chatar så¨man kan bli tolig  men  det spelar ingen roll nu för jag saknar dej än då  komme snart älskar dej :)<333



Angelicka Weinebäck<33 Vi har tappat kontakten helt å hålle.. även fast vi träffas på skolan så har vi tappat kontakten. jag tycker vi borde göra något  med det  men jag älskar dej än då stompa <333



Elin Larsson <33 saknar dej gumman det var oxå länge sen  vi träffades.. vi måsta göra något någon dag här
vi har alltid kul när vi är med varandra .. älskar dej  gummz <33











Kommentarer
Postat av: Fridaasblondiie

Awwwwwwww detsamma sötonge!<333333333 Gumman dåh såklart du ska ta bussen hit vettu ;) <333333333

2009-01-16 @ 14:45:36
Postat av: walla

du är så söt!!! Vi kommer snart upp nu :))

2009-01-16 @ 20:36:14
URL: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0