hahah

 hahahah  jag hittade alla kort som vi hadde  när vi var små  fan vilkena roliga kort asså ;) hahah  det var när vi var i kusen  då jag hadde min första bikini på mej å mins snygga solbriller på magen  jag hadde dom inte på höve utan på magen   hahah fatta vad korkad man kan  vara   iaf ... sen var det   massa med andra  söta konstiga kort :P. det var ett kort   på julen  när jag var två eller tre år gammal  då jag   började  gråta för att  jag skulle gå fram å hämta paket hos taomten  hahaha .. sen är det kort   när jag sitter å spelar gitarr  å jag är stolt för att jag sitter brevid min 4-männing å pratar med henne å  massa annat skit  :P men  nu ska jag  äta lite kvällsmat  hehehe  Gonatt å söv försiktingt :P

Haha Här är bilderna XD







                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0