vad ska man göra




  Ja a ni  vad ska man göra  jag har så tråkit å det bara snöar å snöra -.-  men i dag har det inte snöat så mke men i GÅR  snöade det  hur mke som helstt   säker två decimeter  eller en dm  men det snälter du bort  men en gång  det är lite tråkit då men men........   i mörra är det ju ingen skolan iaf  eftersom  vi har sportlov  fy fan vad gött ... i en  hel vecka                                     det är så gött med det  å  efter  lovet  så ska vi ha frilufs dag på skoaln  det ska bli så kul ..XD  ajg å Ebba T  å  några tjejer till från klassen ska  kanske åka till  H-fjället  om  vi får  det. dom ska lotta ellre vad det var  annadra  ska vi åka pulka  å skridskor tror jag   hahah  inte lika  kul  men men.... aja  måste  gå å diska nu -.- LID MED MEJ !!!  för att jag bakade en kladdkakka förut  men jag örker inte diska  alla  som hatar att disk  komenterat hahahhaah





Kommentarer
Postat av: walla

MEN FÖR HELVETE amanda!!! KLart du ska diska efter dig!!!! Smisk på stjärten ;)

2009-02-22 @ 20:58:16
URL: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0