Magsjukan :'(

 hej hej har inte bloggat på ett tag nu  för jaag har nämligen  fått magsjukan igen   ahre spytt närstan hela natten  så sjukt jobbigt.. men jag tror att jag börjara att bli frisk  för har inte spytt under morgonen här kan röröa mej utan att jag  ska  spy  det är  ju ganska skönt .....  men men  inte  nog med det  det är strömavbrott i hella  v-bro  men tur att solen lysser så det  inte blir  så himla mörkt iaf :P   jag tycker om att vara sjuk  å pappa är hemma  å det är strömavbrot för då kan man spela spela om man aldrig för annars ahhaahhahah  men men får se om jag orkar blogga mera sen ..

                                                                                                                                                       puss å kran //  Redinan :D

Kommentarer
Postat av: walla

stackars dig!!!!

2009-02-12 @ 20:47:41
URL: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0