heeejsan.........

hej hej   just nu sitter jag å kollar på 27dresses  tror jag den heter :) 
den är bra den .. är så jävla förskyld  kan knapt andas med lilla näsan XD
 HAhahah Men men  jag klarade inte min tv:natt  efetr som jag bruker ju 
sömna tidigt så men men
Jag somnade facktiskt kl:03:20 å mitt "rekord" var 03:15 XD
fast jag har ju varit uppe mke längre många ggr
men än då  hahhaha  men men ......
ska nog hoppa in i durschen  nu eller snart  hahah 
 aja hur det än bli så ska jag nog ta en lite promenad i dag !:)
Det är fortfarande snö  kvar så man kan åka lite pulka å längskidor.
tror jag iaf  bar det  solen skiner å värmer  på hus taken  det är så underbart :D
Jag hoppas snart att sövelsborgarna snart kommer  iaf  var ett  tag sedan ...
Hoppas snön är kvar då  när dom kommer så kan lilla Alva palva Åka pulka baka ISAK :D
JAg åkte längskidor bakom han gick jätte bra (Y) 
Men  iallafall  så ska jag  gå nu    kommer mera i bloggen  senare under dagen ...
Pusshej ta hand om er // Amanda Måste Sanda Anars Halkar Hennes  Panda ;d
 Så sa dom när vi gick i förskolan ;D ahahha   hej då med er ....






Saknar er alla  men hadde tuverr ingen bild på freja å Keiren på min dator :'(
Men saknar er all lika mke  för de!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   :D:)





                                                                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0