heeeej !:P

Hejsan alla :)  Jag har så jävla ont i höve  så det är inte sant  jag tror det kan sprängas i luften  när som helst haha xd
är  med  therese nu kul kul vi sitter vid en varsin dator hahha xd kul kul  vi sak  nog  kolla på tv:n å dansa sen  tror jag ;)
vet inte vad jag sak göre senna  läxer tror jag inte så jätte kul prec...... men men  det får vel gå än då .ska  bara läse några sidor i  historian  så  det är inte så jätte mke ....



 I dah har det snöat jätte mke  ellr i natt har det snöat jätte mke skit kul asså :D
 Jag älskar snö det är så kul  för då kan man har snöbollskrig å men kan  åka pulka  så kul :) 
 Jag, therese ,anna och ebba T skulle åka  pulka i höglundabacken idah  från toppen men det var för mke fölk  så vi  ville inte hahhaha  det var typ alla nior å åttor  på skolan så vi  bara gick å vände  typ hahah xd
 så vi eller dom hadde lite snöbollskrig ist ......  hahah  men det blev kallt så vi gick in ist:D


 sen så slutade vi för dagen  det var skönt värkligen skönt .... jag å therese gick till ica å köpte godis ;)
 Hon köpte  en chokladkaka å jag köpte mej en energidryck  å två chokladekakor hahaha  det var göttigt det xd 
  Sen komm bussen så då åkte vi hem  hahaha  vi gick hem  dte var jobbogt men  vi fick sälaskap  av Simon K å berga  det var ku7l för simon sjöng för oss hahahhah xd  hahaha
 sen åkte jag  till sötnosen  för jag årkade inte gå
60 meter  det är jobbigt XD  hahha men pappa skulle  ändåså till  stan så då passade jag på att åka med hahah xd :D


     puss å kram ska  gå nu :P puss på rumpeskrutten diin  ha en bar kväll :)
 

Kommentarer
Postat av: walla

Tack sååååååååå mycket :))))

2009-02-07 @ 17:35:28
URL: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0