Fan !! vad kul vi hadde ....i gåår!;)

Ja i går hadde jaag skit rolig dag  med Matilda :)  tuvverr finns det inga bilder men  ändå....
Vi åkte längtskidor  i eljusåret som är på ca:2km tror jag  vi åkte den två ggr...jobbigt..:D
Sen åkte vi hem  till mej  å fikade lite  för det var vi världa sen  åkte vi på matildas pappas jälen :D  det var mins   var några kilometrar ....   men den fick vi oxå åka  två ggr  för  jag hade tappat min mobil  någonstans i snön typrskt mej som vanligt.... så vi fick ju åka tillbaka hela vägen hem igen  å så  så samalagt tror jag vi åkte 1,5 mil  men det kännder som  att det var   5mil vi hadde åkt  men kul vare i allafall  vi stöp ganska mke å så.. det var hur roligt dom helst iaf tack för en underbar dag Tillan  älsskar deej darling <3333!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0