3 saker jag..........


Jag blev utmanad av Elise , att svara på frågorna :)

Tre saker jag gör när jag vaknar:
* tycker synd om mig själv för att jag måste gå upp.
* tänker igenom vad jag ska ha på mig
* går upp och sminkar mig.
Tre saker jag måste ha under dagen:
* Kompisar
* SMS
*Datorn :D
Tre personlighetsdrag på mig:
*Glad
*Skrattig
*omtänksam
Tre saker jag gärna ägnar mig åt:
* vara med kompisar

*Bloggar

* Dans
Tre saker jag är rädd för:
* mörker
* Våltagen,emsam i ett liten mörkt rum .
*att någon i min närhet ska dö "/
Något jag drömmer om:
*
Att bli framgångsrik
* Bli mer målinriktad
* Få bättre själv förtroende

Jag utmanar : , Therese Rask  och alla som vill :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0